Grönskan gör entré

Arbetet med landskapet är inne i nästa fas. Dags att få lite stuk på miljön kring spåret och i bakgrunden framförallt. Gräs, buskar och mindre träd är planterat. Apropå bakgrund så kommer jag att använda mig av "kapaskiva" för att måla en klarblå himmel med små lätta moln på. Jag återkommer kring detta om en vecka eller två. Innan dess skall jag starta nästa husbygge.

 Jag har använt statiskt gräs från Heki och foliage och fine-leaf foliage från Woodland Scenics.

 Detta är bara början, sedan skall det till stenar, stängsel, mer träd och buskar etc.

Luftledning skulle också göra sitt till. Även om de skall vara strömlösa och "bara" för syns skull.
Håller på och funderar på hur jag skall lösa det. Hemgjorda eller köpe? Tips mottages gladeligen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Att skapa ett berg

MJ-Hobbymässan

Arbetet startar